Το ζέσταμα πριν την άσκηση

Το  ζέσταμα  στην  άσκηση  θα πρέπει  να  είναι  μέρος  κάθε  προγράμματος  άσκησης, καθώς  προετοιμάζει  το σώμα για περισσότερο έντονη δραστηριότητα.

 

Η Αμερικανική Ακαδημία Ορθοπεδικών Χειρούργων προσφέρει τις παρακάτω συμβουλές για το ζέσταμα πριν την άσκηση:

  • - Το ζέσταμα των μυών επιτρέπει στη θερμοκρασία του σώματος να ανέβει, στο αίμα να ρέει και στην αναπνοή να αυξάνεται.
  • - Το ζέσταμα μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε πιό αποτελεσματική άσκηση.
  • - Το στρέτσιγκ είναι καλός τρόπος να ζεστάνετε αργά τους μυς.
  • - Αν μόλις τώρα αρχίζετε να γυμνάζεστε, θα πρέπει να ξοδεύετε περισσότερο χρόνο στο ζέσταμα σε σχέση με κάποιον που ασκείται τακτικά.
  • - Ένα ελαφρύ αεροβικό ζέσταμα σε χαλαρό ρυθμό είναι ασφαλής τρόπος να αρχίσετε την άσκηση.
  •  

Πηγή: Αμερικανική Ακαδημία Ορθοπεδικών Χειρούργων