Μήπως η ικανότητά σας να ανέχεστε τον πόνο, σας κάνει καλύτερο δρομέα; Αν ρωτήσετε δρομείς, η απάντηση που παίρνετε συνήθως είναι "Ναι". Αλλά υπάρχουν ελάχιστες πραγματικές αποδείξεις ότι οι άνθρωποι που μπορούν να ανεχθούν περισσότερο πόνο τρέχουν πιο γρήγορα.

Η άσκηση είναι ευεργετική για την απώλειας βάρους γιατί συμβάλλει στον αριθμό των θερμίδων που καίτε. Επομένως, όσο πιο συχνά ασκείστε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε. Δραστηριότητες οι οποίες κρατούν τον καρδιακό ρυθμό σας σε υψηλά επίπεδα είναι πιο αποτελεσματικές στο κάψιμο θερμίδων. Ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται συχνά αλλά δεν γίνεται πάντα κατανοητός.

Προπόνηση Δύναμης

Σεπ Σαβ 2017
Ετικέτες: / Κατηγορία Προπόνηση

Είδη Δύναμης που Απαιτούνται για τη Δραστηριότητα του Αθλητή.

Η κακή ισορροπία έχει συνδυαστεί με την αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης τραυματισμών είτε πρόκειται για αθλητές είτε για απλούς ασκούμενους (2). Γι αυτόν τον λόγο θεωρείται ότι η ισορροπία αποτελεί μια βασική κινητική ικανότητα.

Η κυκλική προπόνηση, δηλαδή η διαδοχική εκτέλεση των ίδιων ασκήσεων σε «σταθμούς» από όλους τους αθλητές, αποτελεί μια συνηθισμένη λύση για να διεκπεραιωθεί η προπόνηση ενδυνάμωσης σε ομαδικό επίπεδο.

Ναι … ακόμα και η διαδρομή καναπές – ψυγείο θεωρείται άσκηση, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι χτίζουμε και κορμί έτσι! Μάλιστα, οι ειδικοί διαχωρίζουν την άσκηση σε δύο τύπους: την αερόβια και τη μυϊκή ενδυνάμωση.

Όταν αποφασίζουμε ότι πρέπει να χάσουμε βάρος, πολλοί από εμάς στρεφόμαστε αμέσως στα παπούτσια τρεξίματος και στην συνέχεια έξω από την πόρτα. Όταν πρόκειται για το κάψιμο επιπλέον θερμίδων, το τρέξιμο είναι μια άριστη επιλογή. Στην πραγματικότητα, ο μέσος άνθρωπος 150 λιβρών (περίπου 68 κιλά) μπορεί να κάψει περίπου 100 θερμίδες ανά μίλι!

Κάθε δρομέας γνωρίζει πώς είναι να φτάνει κάποιος στα όριά του. Αλλά τί καθορίζει τα όρια αυτά;

Μορφές άσκησης

Νοε Τρι 2016
Ετικέτες: / Κατηγορία Προπόνηση

Οι ασκήσεις κατηγοριοποιούνται γενικά σε τρεις τύπους ανάλογα με τη γενική επίδραση που έχουν στο ανθρώπινο σώμα:

Οι ποδοσφαιριστές εκπροσωπούν μια καινούρια γενιά αθλητών που έχουν την ικανότητα να τρέχουν περισσότερο από 10 χιλιόμετρα σε κάθε παιχνίδι, ενώ παράλληλα έχουν την ταχύτητα και τη δύναμη να κάνουν πολλαπλά σπριντ, την ευκινησία να κάνουν γρήγορα κοψίματα και την δύναμη να πηδούν ψηλά.