Τα 5 + 5 καλύτερα σνακ για άτομα με διαβήτη τύπου 2 (Β' μέρος)

Εδώ είναι 5 καταπληκτικές επιλογές για υγιεινά σνακ για τον διαβήτη τύπου 2 (Β' Μέρος). Υγιείς συνδυασμοί έτοιμοι σε μόλις λίγα λεπτά!

 

Όταν έχετε  διαβήτη τύπου 2, μια έξυπνη στρατηγική για τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας είναι να σκεφτείτε σνακ  με σωστό συνδυασμό  πρωτεϊνών, λίπους, και φυτικών ινών που  θα σας  βοηθήσει να κρατήσετε το αίσθημα της πείνας και το επίπεδο σακχάρου στο αίμα σας κατά την  διάρκεια της ημέρας σε φυσιολογικά επίπεδα. «Εάν ένα γεύμα περιλαμβάνει 45 έως 60 γραμμάρια υδατανθράκων, τα σνακ θα πρέπει να καλύπτουν περίπου 15 έως 20 γραμμάρια από την ημερήσια πρόσληψη υδατανθράκων» λέει η Κάθριν Basbaum, MS, RD, κλινική διαιτολόγος στο τμήμα Καρδιολογίας και καρδιακής αποκατάστασης στο Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνιας.

 

1. Μπανάνα-Berry Smoothie

Ανακατέψτε μία μικρή μπανάνα, μισό φλιτζάνι γάλα χωρίς λιπαρά ή γιαούρτι 2% και μισό φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα μούρα για αυτό το γευστικό και δροσιστικό σνακ. Η προσθήκη πάγου κατά τη διάρκεια της ανάμειξης θα πυκνώσει το smoothie χωρίς την προσθήκη περισσότερων θερμίδων  ή υδατανθράκων.

 

2. Σαλάτα με αυγό

Τα βραστά αυγά παρέχουν μία πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης. Μπορείτε να συνδυάσετε αυτό το σνακ με πολύσπορα-κράκερ ή με μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, καθώς και να προσθέσετε μία μερίδα του αγαπημένου σας φρούτου.

 

3. Τρώτε μήλα

Ένα μέτριο μήλο  παρέχει περίπου 20 γραμμάρια υδατανθράκων. Τα γεύματα που περιέχουν μήλο ελέγχουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και  έτσι μπορούμε να διαχειριστούμε την πείνα μας.

 

4. Μίνι-Pizza

Φτιάξτε την δική σας πίτσα σε  μικρογραφία ξεκινώντας παίρνοντας σαν βάση της πίτσας μία πίτα ολικής αλέσεως τορτίγια ή μία πίτα από σουβλάκι. Προσθέστε  σάλτσα ντομάτας που έχετε φτιάξει με χαμηλό νάτριο  μερικές φέτες ελιάς, μανιτάρια, κρεμμύδια ή ψητές πιπεριές, και στη συνέχεια προσθέστε τυρί  παρμεζάνα, μοτσαρέλα, ή και τα δύο. Ζεσταίνουμε την πίτσα στον φούρνο ή στην τοστιέρα μέχρι να λιώσει το τυρί, και έτσι έχετε ένα ικανοποιητικό, υγιεινό σνακ που είναι έτοιμο μέσα σε λίγα λεπτά.

 

5. Τυρί cottage με λαχανικά

Αποτελεί ένα νόστιμο και δροσερό σνακ στο οποίο μπορούμε να προσθέσουμε, δύο  καρότα, μισό γιαούρτι 2%, ψιλοκομμένο μαϊντανό, άνηθο, λεμόνι και μοσχοκάρυδο. Όλα τα παραπάνω υλικά , έχουν χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο, οπότε κάλλιστα μπορούν να το γευτούν άτομα με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

 

 

euag zeukili

Ευαγγελία Ζευκιλή

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

www.lightlife.gr

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.