Παρέμεινε ενυδατωμένος όλη την ημέρα!

Στόχος σου θα πρέπει να είναι η κατανάλωση 8-10 ποτήρια υγρών την ημέρα. Το νερό είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς θα σε ενυδατώσει χωρίς να προσθέσει επιπλέον θερμίδες στο  καθημερινό πρόγραμμα διατροφής σου.

 

Εκτός από τη κατανάλωση νερού για την ενυδάτωση σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις και άλλα ροφήματα, όπως τσάι, καφέ,  γάλα, χυμούς φρούτων και smoothies, αλλά προσπάθησε να αποφύγεις τη προσθήκη ζάχαρης σε όλα αυτά!

 

Προσοχή: Προφανώς, δεν συμπεριλαμβάνεται στην λίστα (το αλκοόλ) διότι θα ουρείς πιο συχνά και αυτό συμβάλλει περισσότερο  στην αφυδάτωση και όχι στην ενυδάτωση!

 

euag zeukili

Ευαγγελία Ζευκιλή

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

www.lightlife.gr

email: e.zefkili@lightlife.gr

 
 

Αποτελέσματα

Περισσότερα

Καλεντάρι

3ο Olympic Stadium Run

3ο Olympic Stadium Run

Δεκ 16, 2018 Rate: 0.00

7th Run The Lake

7th Run The Lake

Δεκ 16, 2018 Rate: 0.00

Instagram Feed