SPORTEVENTS

SPORTEVENTS

 

Η έννοια εργομετρικός έλεγχος ή αξιολόγηση αθλητικής απόδοσης μπορεί να είναι σε κάποιους κάτι καινούργιο ή κάτι νέο, παρόλα αυτά εδώ και αρκετά χρόνια η επιστημονική αξιολόγηση αθλητικής απόδοσης έχει μπει στην ζωή μας. 

 

Αποτελέσματα Spetses mini Marathon 2017.

Η άσκηση είναι ευεργετική για την απώλειας βάρους γιατί συμβάλλει στον αριθμό των θερμίδων που καίτε. Επομένως, όσο πιο συχνά ασκείστε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε. Δραστηριότητες οι οποίες κρατούν τον καρδιακό ρυθμό σας σε υψηλά επίπεδα είναι πιο αποτελεσματικές στο κάψιμο θερμίδων. Ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται συχνά αλλά δεν γίνεται πάντα κατανοητός.

Η εταιρεία Communication Lab συνεχίζει και το 2017 το αθλητικό event που έχει καθιερωθεί ως το πλέον επιτυχημένο εκτός αστικών κέντρων και που πλέον αποτελεί θεσμό στα αθλητικά δρώμενα της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Το Spetses mini Marathon, αναμένεται ακόμη μεγαλύτερο και καλύτερο με νέες προκλήσεις και εκπλήξεις για τους αγωνιζόμενους, αλλά και ένα αξέχαστο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τις χιλιάδες των επισκεπτών.

Spetses mini Marathon 2017

Οκτώβριος 06, 2017

Η εταιρεία Communication Lab συνεχίζει και το 2017 το αθλητικό event που έχει καθιερωθεί ως το πλέον επιτυχημένο εκτός αστικών κέντρων και που πλέον αποτελεί θεσμό στα αθλητικά δρώμενα της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Το Spetses mini Marathon, αναμένεται ακόμη μεγαλύτερο και καλύτερο με νέες προκλήσεις και εκπλήξεις για τους αγωνιζόμενους, αλλά και ένα αξέχαστο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τις χιλιάδες των επισκεπτών.

Προπόνηση Δύναμης

Σεπτέμβριος 02, 2017

Είδη Δύναμης που Απαιτούνται για τη Δραστηριότητα του Αθλητή.

Αποτελέσματα 7ο The North Face Zagori Mountain Running 2017.

Η κακή ισορροπία έχει συνδυαστεί με την αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης τραυματισμών είτε πρόκειται για αθλητές είτε για απλούς ασκούμενους (2). Γι αυτόν τον λόγο θεωρείται ότι η ισορροπία αποτελεί μια βασική κινητική ικανότητα.

Η κυκλική προπόνηση, δηλαδή η διαδοχική εκτέλεση των ίδιων ασκήσεων σε «σταθμούς» από όλους τους αθλητές, αποτελεί μια συνηθισμένη λύση για να διεκπεραιωθεί η προπόνηση ενδυνάμωσης σε ομαδικό επίπεδο.

Ναι … ακόμα και η διαδρομή καναπές – ψυγείο θεωρείται άσκηση, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι χτίζουμε και κορμί έτσι! Μάλιστα, οι ειδικοί διαχωρίζουν την άσκηση σε δύο τύπους: την αερόβια και τη μυϊκή ενδυνάμωση.

Σελίδα 1 από 228